sobota, 27. oktober 2012

Spomin na lepo jesensko nedeljo


Danes v Münchnu sneži. Sicer ni videti, da bo kaj resnega zapadlo, vendar je res, kar je rekla gospa Ulla, pri kateri živim: "Summer is really over." Zato objavljam fotografije s sprehoda, ki sem ga prejšnjo nedeljo opravila v upanju, da se bom oddolžila za veliko Starbucks kavo in še malo večji (nemarno dober) piškot. 


Sprehajala sem se ob reki Isar, ki teče skozi München. Menda se da ob njej sprehajati ure in ure, ker so njeni bregovi prepredeni s potkami. 


Po naključju sem odkrila lepo luteransko cerkev. Hecno je bilo, ker sem bila na nedeljo edina obiskovalka - pravzaprav je bilo že kar strašljivo, ker so luteranske cerkve malo manj okrancljane in precej temnejše od teh, ki jih sicer poznam od doma. 

Še bolj po naključju sem odkrila Maximilianeum, kjer domuje Bavarski parlament. Mimogrede, Bavarska hoče menda postat samostojna država in je bila dolgo edina zvezna dežela, ki je imela zraven še "svobodna" (Freistaat Bayern). Vedno je tudi bila (in je še vedno) ena najbogatejših dežel v Nemčiji in je zato morala dajati več davkov, ki so jih potem dobili prebivalci revnejših dežel, predvsem v vzhodni Nemčiji.



Danes sem v centru, kamor sem šla po olive, humus in sir, skoraj zmrznila. Res je dobro, da sem si kupila puhovko, čeprav se v njej počutim kot jeti (verjetno sem tudi videt kot jeti). Prodajalci začenjajo na police trgovin nastavljat okraske za novoletne jelke in če se ne motim, bodo po radiu kmalu začeli vrtet božične pesmi. Dva meseca prezgodaj! Še dobro, da bom decembra doma ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar