nedelja, 14. oktober 2012

Sobota z Anžetom

Z Anžetom, ki me je ta vikend prišel obiskat, sva imela tak krasen "začetniški" ogled Münchna: center, kjer sva si pogledala (precej ne-impresivno) Marijino cerkev, še manj zanimivo Petrovo cerkev in krasni Viktualienmarkt, glavno tržnico, kjer so glavna atrakcija gromozanske kisle kumare, ki jih ljudje jejo kar tako, za malico na ulici (imela sva priliko videt nekoga, ki je ugriznil v eno - neprijetno moker, pršeč prizor). Tegale srebrnega  buldoga sva srečala pred eno od trgovinic na Ludwigstrasse, kjer je bil privezan (da ne bi pobegnil, seveda). Pes-pilot.


Sledilo je kosilo v Hofbräuhaus, kjer sem po nesreči SPET naročila bele klobase. Seveda sem sama kriva, ker nisem vprašala: "Pa ste prepričani, da ne bom dobila razmočenih belih klobas brez okusa?" ampak naj povem, da je na meniju bilo nekaj, kar se je imenovalo bela klobasa - in NISEM naročila tistega. Naročila sem tradicionalno münchensko klobaso. No, zdaj vem, da je bila Anžetova svinjska pečenka zelo okusna. ;) In pivo - pivo je tako močno, da se me je prijelo (eno samo!), mastna hrana gor ali dol.


Tole spodaj je postaja U-Bahna (podzemne železnice) pri Marienplatz in mi je strašno všeč zaradi oranžnih ploščic in ogledal. Drugi del postaje je oblečen v modre ploščice. 


Avtoportret:


V soboto popoldne sva si šla pogledat še BMW Welt in Museum. Tudi za tiste, ki jih avtomobili ne zanimajo preveč, se obisk splača - če ne zaradi drugega, pa zaradi ljudi (priznam, predvsem moških), ki z zasanjanimi pogledi tavajo od avtomobila do avtomobila in v mislih pišejo pisma Dedku Mrazu. 

BMW Welt je ogromna moderna stavba, kjer so razstavljeni modeli najnovejših serij BMW (= Bayerische Motoren Werke, straaaašno neizvirno). V muzeju na drugi strani ceste je razstavljena zgodovina tovarne. Menda so začeli s proizvodnjo letalskih motorjev in kasneje motorjev-motorjev (cestnih dvokolesnih vozil), šele nato so se spustili v avtomobilske vode, po katerih so zdaj verjetno najbolj znani.

Tale avtek je eden od tistih, ki bi se verjetno znašel na Anžetovem seznamu: 



Jaz pa sem na svoj "to-do list" pripisala tole lepotičko (dobro si jo oglejte, če kdo ne bo imel ideje za darilo za novo leto/rojstni dan ...):



Poslovna zgradba (visoka) in muzej (okrogla nizka):


Številka 2 na Anžetovem seznamu - moram priznat, da se ga tudi jaz ne bi ravno branila. Ampak. 



AAAAAMPAK! Vse najlepše, najnovejše in najpopolnejše modele je v hipu premagala očarljiva gospodična Isetta. Tale mali BMW iz petdesetih let je dvosedek. Edina vrata, ki jih ima, so spredaj (kljuka na levi). Nanje je tudi pritrjen volan - premakne se, ko odpreš vrata. Zadaj ima prostor za privezat kovček. In je najbolj. ljubek. avto. na. svetu!! :) Ljubezen na prvi pogled.



Pogled od spredaj in šik reklamni plakat: 



In še moja mala Isetta, ki sem jo lahko odpeljala domov (tak modelček je, da ga potegneš nazaj in se zapelje), ker sva ugotovila, da bi naju verjetno ujeli, če bi poskušala ukrasti original - njena najvišja hitrost je namreč 85 km/h. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar